Pagina's

woensdag 5 juni 2013

SUMMER FEELINGS

Hiii, dit is mijn aller eerste bericht! Vandaag is het heel lekker weer in Nederland, dus we vallen meteen met de zon in huis(spreekwoord klopt niet maar jullie weten vast wat ik bedoel:)).
Mijn favoriete seizoen is natuurlijk zomer, heerlijk op het strand liggen met een boekje en een mooie strand handdoek. Dus vandaag wat inspiratie voor een dagje strand.
Liefs, Inez




Deze strandlakens zijn van de H&M, vorig jaar had de H&M ook al zo'n leuke strandlaken lijn. Nu hebben ze het weer! Ik heb er zelf vorig jaar 2 gekocht, ze liggen erg fijn, zacht en zien er erg leuk uit. Doen dus:)                                           H&M...(kopen)
Gele bikini's helemaal in, je ziet deze felle kleuren in elke winkel. Ik heb zelf ook een gele bikini, vorig jaar gekocht en nu nog steeds heel erg leuk! Dit is de Laniakea Bikini Top by Mikoh... (kopen)
Ray-Ban is elke zomer wel het meest gedragen merk voor brillen, deze bril is nieuw vorig jaar was het de wayfarer en nu deze genaamd clubmaster! Als je deze brillen te duur vind, kan je ze altijd nog op een marktje kopen voor een paar euro. Zo kan je elk jaar voor weinig geld een hippe bril kopen. Ray-Ban...(kopen)           nep clubmaster...(kopen)  
Ik zag deze lieve portemonneetjes, en ik dacht die wil ik hebben! Helaas zijn ze erg duur, maar ze zien er wel heel leuk uit, in de vorm van een ijsje dus helemaal zomers:). Popsicle Coin Purse by Kate Spade...(kopen)


Deze leuke clutch past helemaal bij een bounty-eiland sfeertje, deze kan je dragen bij een basic strandoutfit om het helemaal af te maken. Er past precies alles in wat je nodig hebt om een ijsje te kopen bij de ijskar. Mali Clutch by Samudra
Deze twee persoons of heerlijke een persoons strandlaken;). Is van Wildfox en je zit al dat hij erg groot is, fijn voor op het strand en heerlijk om je mee af te drogen! Best Friend Towel by Wildfox...(kopen)
 
Dit lieve stippen jurkje is heerlijk luchtig om mee naar het strand te lopen, echt een must-have deze zomer! Polka Dot Tie Black Dress by Love...(kopen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten